Przełęcz Czarnego Ognia
Maj 23, 2012, 21:11:15 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:

Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wybór strony konfliktu (absolutnie nowy gracz) szuka rady.  (Przeczytany 1560 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Kess
Niemy

Reputacja: 0

« : Wrzesień 10, 2010, 23:28:18 »

Witam serdecznie,
Wyczytałem przeglądając różne wątki, że sever Karak-Norn można uznać za upodobany przez polskich graczy.
Dodatkowo, szukając wersji pudełkowej WARa spotkałem w jednym, ze sklepów z grami komputerowymi osobę, która właśnie zachęcała mnie do Karak-Norn.
Jestem nowy w WAR - wcześniej grałem wiele lat w L2, ale teraz po kilku miesięcznej przerwie skusiłem się na endless trial.
Gra mi się spodobała, po kilku dniach dobijania postaci do 8 lv kasowania ich i szukaniu tej która mi przypasuje, stawiam  na klasę Tanków.
Jednak nie wiem czy Order czy Chaos. Czy na Karak-Norn siły są rozłożone po równo tak +/-? Najgorsze, że bardzo powoli odkrywam tą grę - jest zupełnie inna niż L2 i cieżko mi to ogarnąć, choć ma to swój urok właśnie (coś nowego).
Nie oczekuję wsparcia materialnego, nie interesuje mnie gold, itemy czy powerlevel, chcę to zdobyć sam, lub grając w party z klanem. Zależy mi na natomiast na klanie, który odpowie mi na pytania na temat gry (craft, skille, buildy mojej postaci, czy są tu Raidy itp pytania n00ba).
Pomożecie?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 10, 2010, 23:30:50 wysłane przez Kess » Zapisane

LINEAGE ][ Official Server LUNA [CARDINAL] [LV 80] Noblesse [THE END]

Warhamme: Age of Reckoning (Swordmaster) [AKTUALNIE]

T.E.R.A. The Exiled Realm of Arborea [Online in 2011]
Ihhr
Milczący

Imię w grze: Ihhr

« Odpowiedz #1 : Wrzesień 11, 2010, 00:16:28 »

Siły są wyrównane.
Jak tanki to Knight i Chosen - zawsze będzie miejsce dla obu klas w party